Przypomnienia wysyłane automatycznie?!

 

Według Admin MCz.  

 

Moodle™ ma możliwość wysyłania przypomnień. Problem polegał na tym, że aby z niego móc skorzystać, potrzebny był prowadzący, który porozsyłał przypomnienie. Mogło być to troszkę uciążliwe ze względu na słaby element tzw. czynnika ludzkiego. Zapomnimy o terminie, będziemy mieć multum ważnych obowiązków – nasi uczniowie nie dostaną przypomnienia. 
Problem może rozwiązać wtyczka o nazwie Event Reminders. Z jej pomocą można wysyłać powiadomienia o istotnych wydarzeniach zapisanych w kalendarzu systemu. Pełna możliwość konfiguracji wtyczki umożliwia zdefiniowanie które z wydarzeń ma zostać przypomniane studentom. Istnieje również możliwość ładnego sformatowania tekstu i dodania linku do aktywności czy przedmiotu. 

Można ją pobrać ze strony Moodle.org

 

 

Poprzedni artykuł

Dostosowanie to podstawa

Następny artykuł

Moodle™ 2.9dev jest już dostępny

Najlepsze platformy e-learning typu open source
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.