Angażuj uczniów w dyskusje online za pomocą wtyczki PDF Adnotation

Jedną z mocnych stron naszego LMS typu open source jest współpraca społeczności przy różnego rodzaju pluginach – “wtyczkach” do Moodle™ . Są to dodatkowe funkcje opracowane przez członków społeczności, które administratorzy mogą dodawać do swoich witryn, aby rozszerzyć funkcjonalność, usprawnić naukę i poprawić interakcje z uczniami.

PDF Adnotation , opracowana przez zespół programistów z RWTH Aachen University w Niemczech, pozwala nauczycielowi na przesłanie pliku PDF, który uczestnicy kursu mogą następnie komentować, wyróżniać i omawiać. Daje to PDFowi pewną interaktywność, a nie jest zasobem statycznym.

Jest to świetny sposób na zaangażowanie uczniów w klasową dyskusję online, a co za tym idzie, pokrywa się to z koncepcją platformy jaką jest Moodle™.

W jaki sposób można ją ulepszyć? Np. dodając wymagania dotyczące ukończenia, na przykład wymagające od ucznia dodania komentarza, ponieważ obecnie zasób można oznaczyć jako ukończony ręcznie lub poprzez przeglądnięcie go.

Czy interesuje Cię ta lub inne wtyczki Moodle™? Sprawdź katalog wtyczek Moodle™ lub skontaktuj się z partnerem Moodle™, aby uzyskać potrzebne funkcjonalności oraz dostosować je do Twojego serwisu.