Nowa wtyczka Moodle™ oparta na technologii Adaptive learning. Pozwala na ograniczenie dostępu do zasobów i działań na podstawie pojedynczego pytania Quiz.
Moodle™ LMS na wiele sposobów wspiera nauczycieli w tworzeniu spersonalizowanych doświadczeń edukacyjnych dla ich uczniów. Umożliwia przejście przez adaptacyjne doświadczenia edukacyjne uczniów dostosowane do ich konkretnych potrzeb.
Zadaniem wtyczki jest przeprowadzenie użytkownika przez proces ograniczania dostępu. Na podstawie odpowiedzi w quizie , używając nowej wtyczki, przeniesiono naukę użytkowników na wyższy poziom. Umożliwi to dostęp do zasobów i materiałów w oparciu o odpowiedzi na pojedyncze pytanie quizowe.

Przyjrzyjmy się, jak działa wtyczka, jak można ją skonfigurować i jak będzie używana przez Twoich uczniów.
- Analiza wiedzy uczniów na podstawie Quizu ogólnego
- Lekcje z powtórkami ukierunkowane tematycznie. Na taką lekcje nakłada się „Ograniczenie dostępu” ustawione na „Pytanie Quizowe”.
- Uczeń na podstawie odpowiedzi zostanie przydzielony do lekcji lub też nie. Jeśli odpowie poprawnie będzie mógł iść dalej bez powtórki. Popełniając błąd będzie zobowiązany do przejścia lekcji powtórkowej.
Jeśli chcesz skorzystać z takiej funkcji w swojej platformie edukacyjnej Moodle™
skontaktuj się ze swoim administratorem.
Więcej na temat wtyczki dowiesz się pod adresem: https://moodle.com/news/enhance-your-adaptive-teaching-with-a-new-moodle-plugin/